Ad - po angielsku znaczy "reklama", po rosyjsku "piekło". Blog który próbuje wyciągnąć reklamę z piekła jakim jest opinia przeciętnego odbiorcy. Ciekawe formy reklamy, niestandardowe nośniki i nowatorskie sposoby reklamowania czyli też ambient i guerilla marketing w Polsce i na świecie.
poniedziałek, 4 czerwca 2012
Ghostbusters!
Euro 2012 się zbliża wielkimi krokami, więc i nam do Ukrainy coraz bliżej. Agencja JWT Ukraina przeprowadziła szokującą reklamę społeczną. Bowiem Ukraina zajmuje niechlubne pierwsze miejsce w kraja wschodniej Europy pod względem wypadków na przejściach dla pieszych. Ludzie z owej agencji nie mieli wyboru - musieli przygotować coś co da do myślenia kierowcom przekraczającym prędkość. Wymyślili "ducha pieszego", który przy nadmiernej prędkości pojawiał się nagle i ulatywał. Efekt jest ciekawy, szczególnie z perspektywy kierującego. Rebrjata, zobaczcie sami.
Subskrybuj:
Posty (Atom)