poniedziałek, 28 maja 2012

Awtamaszyna, czyli o reklamie wokół rosyskiego samochodu.

Miało być głównie o Polsce, ale że człowiek przegląda rosyjski Internet, to i natrafi na ciekawe formy marketingu. W końcu Rosja wielka jest, a cały świat patrzy na zachód. Dlaczego więc nie zrobić odwrotu w drugą stronę? Zatem przedstawiam dwie formy ambientu w Rosji, zorganizowane przez agencję Partizan Media z Sankt Petersburga.

 Podpis na każdym :
"Jesteś dobrze ubezpieczony?"



 Ludzie z agencji Partizan Media postawili na miejsce. Kierowca spoglądając w lusterko w pierwszej chwili może nie zorientować się, że to naklejka. Lekko zdezorientowany kilka razy spojrzy na reklamę no i kilka razy się obróci. No może nie w przypadku T-Rexa, ale tu z kolei postawiono na humor. Wg obserwacji agencji kontakt kierowcy z reklamą trwał ok. 1 minuty. Reklamę rozmieszczono na 2000 niedrogich samochodów. Rezultat? Zwiększenie sprzedaży i odpowiednie publicity.

W drugiej reklamie postawiono na nośnik.

 Podpis na każdym kartonie:
 "Naprawimy Twój samochód w czasie gdy będziesz na zakupach"

Kampania dotyczyła marki Suzuki i objęła 100 samochodów. Na parkingach dużych centrów handlowych, pod autami owej marki rozłożono kartony ze zdjęciem mechanika i podpisem "Naprawimy Twój samochód w czasie gdy będziesz na zakupach".  Dodatkowo zostawiono wizytówki z adresem warsztatu. Kampania przyniosła efekt w postaci zwiększenia odwiedzających.

USA to owszem lider ambientu i na tym polu na zimną wojnę nie ma co liczyć, ale jak widać i na wschodniej ścianie zdarzają się ciekawe formy reklamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz